BNP PARIBAS FORTIS

BNP Paribas Fortis

Hoe vertaal je private banking naar de universele taal van Events?

Panama duikt in de wereld van private banking

 

De Panamezen kunnen met trots zeggen dat ze een breed spectrum aan interesses hebben. Daarom bevat onze klantenportefeuille verschillende soorten merken. Tot zelfs banken toe. Ons Brand Activations en Event Team vertaalde de verhaallijnen van BNP Parisbas Fortis met veel aandacht naar de juiste merkbeleving.

Merkactivaties

BNP Paribas Fortis wilde zijn publiek kennis laten maken met de wereld van online bankieren. Dat deed de bank in de vorm van een grootschalig project: Be.Connected. Het bedrijf opende talrijke kantoren waar klanten kunnen binnenlopen en advies krijgen over digitaal bankieren. Panama stond voor de uitdaging om het nodige personeel aan te werven. Na een grondige opleiding waren hosts en hostessen in staat om klanten, meestal ouderen die nog ouderwetse financiële methoden gebruiken, met succes te helpen en te begeleiden naar het digitale bankieren. Panama krijgt de kans om via zijn klanten en merken de levens van consumenten te veranderen, telkens opnieuw.

Evenementen

Panama weet en begrijpt hoe het perfecte evenement te plannen, voor elke gelegenheid. Panama goes the extra mile.

 

Expertisedagen 

 

Een nieuw product van BNP Paribas Fortis is Serenity: een digitaal beleggingsplatform voor private banking. Voor de lancering ervan organiseerde Panama meerdere evenementen, uitsluitend gericht op private bankers.

 

Briefing? Aangezien Serenity focust op maatschappelijk verantwoorde investeringen, moest het evenement dezelfde boodschap uitstralen. Hoe laten we duurzaamheid er sexy en high-end uit zien? Dat was de uitdaging. Bovendien moest de sfeer, uitstraling en het gevoel van het evenement de juiste stopping power hebben. Het was de bedoeling dat bezoekers meteen verrast en onder de indruk zouden zijn.

 

Met die opdracht in het achterhoofd organiseerde Panama een luxe-evenement in de oude SILO-brouwerij in Brussel, een inspirerende locatie met een verrassende premium uitstraling. Gedurende twee dagen vonden vijf evenementen plaats met informatiesessies, leuke workshops, geweldige muziekoptredens en adembenemende decoratie. Een fantastische logistieke uitdaging voor onze Panamese matrozen.

 

Om de ervaring compleet te maken, ontwierp Panama een exclusieve branding en een nieuw logo voor Serenity. Dit event illustreert mooi hoe ons Event Team altijd gaat voor de finishing touch.

 

Corporate Banking Days ‘About You’

 

De bankwereld blijft evolueren en staat elke dag weer voor nieuwe uitdagingen. BNP Paribas Fortis vroeg Panama daarom een ludiek netwerkevenement op poten te zetten voor al zijn medewerkers. ‘Challenge accepted’, antwoordden onze altijd ambitieuze Panamese talenten.

 

In de vorm van een bruisend en groots opgezet evenement liet BNP Paribas Fortis zijn medewerkers zien hoe ver ze zijn gekomen en waarom alle collega’s trots mogen zijn op zichzelf en het bedrijf. Om het luchtig te houden, zorgde Panama voor dynamische presentaties. Door gebruik te maken van talkshows, panels, livemuziek en uiteraard lekker eten, was het evenement zelf meer dan alleen informatief: het was een leuke ervaring voor alle aanwezigen.

BNP PARIBAS FORTIS

Panama voorzag het evenement ook van een eigen logo en look-and-feel. De naam – About You – vat samen wat BNP Paribas Fortis en Panama wilden uitdrukken aan de medewerkers: het evenement gaat over hen en hun essentiële plaats in het bedrijf.

 

De activaties en events van Panama voor BNP Paribas Fortis tonen dat ons schip door alle wateren kan varen. Veelzijdig en met kennis van zaken gaat Panama elke uitdaging aan.

Contact

    Headoffice

    Panama, Kapelanielaan 8, 9140 Temse