Work with us



Assistant Manager Logistics

hr@panamagroup.be
Offices +32 03 292 69 99
Kapelanielaan 8, B-9140 Temse

Ben jij commercieel ingesteld, sterk administratief en een echte planner? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In het kader van onze verdere groei zijn we op zoek naar uitbreiding op onze brand logistics afdeling. Als assistant logistiek manager heb je een all-round functie binnen het team.

Hoe jouw dag eruit ziet:

  • Je communiceert dagelijks met verschillende stakeholders (tussen verschillende afdelingen, met klanten, met leveranciers, met magazijn). Voor je eigen klanten ben je van A tot Z verantwoordelijk.
  • Je bent het aanspreekpunt voor prospecten voor de uitwerking van tenders (RFQs).
  • Daarnaast regel je vergunningen, huur je wagens en regel je het onderhoud van voertuigen en andere hulpmiddelen in magazijn. Om vergunningen voor wegvervoer aan te vragen ben je bereid een opleiding tot transportmanager te volgen.
  • Verder behoren allerlei gevarieerde taken tot jouw takenpakket, zoals stocklevels van verbruiksmaterialen monitoren, met leveranciers onderhandelen, voor een goede uitfacturatie zorgen...
  • Tot slot spring je bij indien jouw collega’s afwezig zijn. Hierbij kan je een planning opmaken voor onze chauffeurs, tijdelijk klanten overnemen, publiciteitsmaterialen plaatsen, zelf orderpicken in het magazijn...

Wie jij bent:

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs en hebt ervaring met IT/CRM.
  • Je spreekt Nederlands en kan je vlot uit de slag trekken in het Frans.
  • Je bezit over een sterk analytisch denkvermogen waardoor je aankopen kan beheren, opslag kan calculeren, de vraag van de klant naar praktijk kan vertalen, naar klanten kan rapporteren...
  • Je bent een people manager en je weet van aanpakken.
  • Je bent stressbestendig en presteren onder druk geeft je een extra boost.
  • Je bent commercieel ingesteld en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je gaat proactief en probleemoplossend te werk. Voor elk probleem weet jij een creatieve oplossing te bedenken.
  • Je bent flexibel en hebt geen 9 to 5 mentaliteit. Daarnaast ben je bereid om occasioneel in het weekend permanentie te voorzien.

Wat wij bieden:

  • Competitief salaris in lijn met jouw ervaring
  • Voltijds bediendecontract (38u)
  • Wagen inclusief tankkaart
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Flexibel uurrooster (je werkt van 8:00-16:30 of van 9:00-17:30)

Je komt terecht op de logistieke cel van een succesvol én bruisend bedrijf met een gezellig en dynamisch team. Bij Panama Group leer je de kneepjes van het vak met veel variëteit, koffie à volonté en ook een beetje humor, want onze mentaliteit is do-do-do!

We bieden we een open bedrijfscultuur, hands-on mentaliteit en een tof team aan collega's. De after-work drinks en actieve teambuildings krijg je er gratis bij!

Share on            





Contact Us  See other jobs