Work with us



Logistics Planner / Dispatch

hr@panamagroup.be
Offices +32 03 292 69 99
Kapelanielaan 8, B-9140 Temse

Ben jij een krak in administratie, sterk met cijfers en een echte planner? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als logistiek planner sta jij in voor de organisatie, inplanning en opvolging van de chauffeurs.

Hoe jouw dag eruit ziet:

  • Jouw voornaamste taak bestaat uit het logisch opmaken van de planning voor de chauffeurs en plaatsers. Zij installeren allerlei eventmaterialen: barmeubels, parasols, klokken, … Je stuurt ze op pad over heel België (heel af en toe ook Nederland en Luxemburg). 
  • Bovendien ben jij het eerste aanspreekpunt bij eventuele vragen of problemen. Samen met de chauffeurs/plaatsers ga je enthousiast op zoek naar de gepaste oplossing.
  • Hiernaast ben je verantwoordelijk voor de professionele fleet, d.w.z. dat je in staat voor de keuze, de keuring, het onderhoud en de reparaties van de voertuigen. Je hebt inzicht om het laadvermogen voor de voertuigen te bepalen.
  • Verder behoren allerlei gevarieerde taken tot jouw takenpakket, zoals het aanvragen van vergunningen voor verkeersvrije zones, agendabeheer, etc.

Wie jij bent:
  • Je bent in het bezit van een diploma A2, A1.
  • Je spreekt Nederlands en kan je vlot uit de slag trekken in het Frans. 
  • Je bezit over sterke administratieve en analytische skills waardoor Microsoft Office, met name Excel, geen geheimen kent voor jou.
  • Je weet prioriteiten te stellen en werken onder druk geeft je een extra boost.
  • Je weet van aanpakken en met de nodige assertiviteit stuur je de chauffeurs/plaatsers aan.
  • Je gaat proactief en probleemoplossend te werk. Voor elk probleem weet jij een creatieve oplossing te bedenken.
  • Je bent flexibel en kan na de uren stand-by staan voor de chauffeurs/plaatsers. Ook kan je bijspringen in het weekend wanneer nodig (slechts enkele dagen per jaar).

Wat wij bieden:
  • Competitief salaris in lijn met jouw ervaring
  • Voltijds bediendecontract (38u)
  • Vaste aanwerving na positieve interim-periode
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Flexibel uurrooster (je werkt van 8:00-16:30 of van 9:00-17:30)

Je komt terecht op de logistieke cel van een succesvol én bruisend bedrijf met een gezellig en dynamisch team. Bij Panama Group leer je de kneepjes van het vak met veel variëteit, koffie à volonté en ook een beetje humor, want onze mentaliteit is do-do-do!

We bieden we een open bedrijfscultuur, hands-on mentaliteit en een tof team aan collega's. De after-work drinks en actieve teambuildings krijg je er gratis bij!

Share on            





Contact Us  See other jobs